Abonnement Helpdesk Aanbesteden
Helpdesk Aanbesteden geeft altijd de juiste en meest actuele informatie op het moment dat u als opdrachtgever dat nodigt heeft. Van strategiebepaling tot hands-on bijstand op afstand of in huis. Of het nu gaat om succesvol inschrijven op een aanbesteding, of om het inrichten van een juiste en efficiënte aanbestedingsprocedure: Helpdesk Aanbesteden voorziet in het antwoord op al uw vragen. Daar zijn wij voor. Bel ons nu: (070-8895069).
Ons abonnement geeft recht op telefonische ondersteuning voor het lopende kalenderjaar conform onze adviesmethode. Daarnaast geeft het abonnement recht op 10% korting op alle af te nemen diensten, trainingen en workshops (excl. acties). Met telefonische beantwoording bedoelen we circa acht gesprekken van ongeveer 15 minuten per jaar. Bij overschrijding van deze adviesblokken worden de extra blokken per tijdseenheid van telkens vijftien minuten tegen het kortingstarief van 10% in rekening gebracht.
Onze klanten zijn uiterst tevreden over deze vorm van directe hulp en zij ervaren de service die we verlenen als zeer comfortabel. Het Helpdesk Aanbesteden-abonnement loopt altijd tot 31 december van een lopend kalenderjaar. Opzegging kan tot uiterlijk november van een lopend abonnementsjaar en gaat het volgende jaar in. Wanneer we geen schriftelijke opzegging ontvangen voor 01 november wordt uw abonnement automatisch met een jaar verlengd.
Uw investering
Uw investering voor het jaarabonnement bedraagt € 545,00 ex 21% BTW. Facturering van het abonnement zal in januari van elk jaar of bij de start van het abonnement plaatsvinden. Overige werkzaamheden die worden uitgevoerd en/of kosten die worden gemaakt maar die niet vallen binnen de afspraken van het Abonnement Helpdesk Aanbesteden, worden separaat in rekening gebracht. Verder zijn ons algemene voorwaarden zijn van kracht.