Specifieke voorwaarden

Specifieke voorwaarden Helpdesk Aanbesteden

 

Aanmelding

U kunt zich voor de cursus opgeven via het Contactformulier op de website. Inschrijving geschiedt op volgorde van binnenkomst. Direct na aanmelding ontvangt u een bericht van bevestiging. U wordt verzocht pas na ontvangst van de factuur  de deelnamekosten over te maken.

Deelname
Deelname is persoonlijk. Deelnamekosten zijn inclusief cursusmateriaal, parkeerkosten, lunch, koffie en thee. De deelnamekosten zijn exclusief BTW.  Als gemeente of provincie heeft u de mogelijkheid de BTW terug te vorderen via het BTW-compensatiefonds. Informeer bij uw boekhouding hierover.

Annuleren
Indien u onverwacht verhinderd bent, kunt u zich altijd zonder bijkomende kosten door een collega laten vervangen. Wij verzoeken u in dat geval contact op te nemen met Helpdesk Aanbesteden via ons Contactformulier. Bij annulering tot 4 weken voor aanvang brengen wij u € 75,- annuleringskosten in rekening. Bij het afnemen van een (combinatie)actie wordt altijd het volledige deelnemersbedrag in rekening gebracht. Bij annulering van een reguliere training binnen 4 weken voor aanvang brengen wij u het volledige deelnemersbedrag in rekening. Helpdesk Aanbesteden behoudt zicht het recht voor de cursus te annuleren bij onvoldoende belangstelling (minder dan 8 ingeschreven cursisten per training) en het programma te wijzigen als de omstandigheden dit vereisen.